Η συζήτηση του Αντώνη με την Ντόρα

Ο ήχος του τηλεφώνου έσπασε την σιγή στο άδειο γραφείο. Η Ντόρα σηκώθηκε από το πορτοκαλί πουφ και με αργά και σίγουρα βήματα κατευθύνθηκε στο γραφείο. Λες να είναι αυτό το τηλέφωνο που περίμενα, σκέφτηκε και σήκωσε το ακουστικό:

Ντόρα: Πρόεδρος Δημοκρατικής Συμμαχίας, λέγετε παρακαλώ

Αντώνης: Ντόρα εσύ;

Ντόρα: Η ίδια

Αντώνης: Ο Αντώνης είμαι

Ντόρα: Αντώνης; Ποιος Αντώνης;

Αντώνης: Ο πρόεδρος της _Νέας Δημοκρατίας

Ντόρα: Καλησπέρα Αντώνη

Αντώνης: Πήρα να συλλυπηθώ για την απώλειά σου

Ντόρα: Ευχαριστώ, και στα δικά σου

Αντώνης: Ξέρεις, Ντόρα, μίλησα και με τον πατέρα σου

Ντόρα: Α, ναι! Και τι σου είπε;

Αντώνης: Μου είπε αυτό που είπες και εσύ

Ντόρα: Μοιάζουμε τελικά

Αντώνης: Τι άλλα νέα;

Ντόρα: Τα ίδια, ησυχία. Εσύ;

Αντώνης: Τρεχάματα

Ντόρα: Ναι τα βλέπω

Αντώνης: Κάθε μέρα πάω στον Παπούλια. Έχω κι αυτόν τον Καμμένο…

Ντόρα: Ναι…ναι

Αντώνης: Εσύ πως περνάς έξω από τη βουλή;

Ντόρα: Τέλεια! Ευτυχώς που δεν μπήκαμε! Έχω επιτέλους περισσότερο χρόνο για τον εαυτό μου και τα παιδιά μου.

Αντώνης: Να ήξερες πόσο σε ζηλεύω…

Ντόρα: Αν συνεχίσεις έτσι δεν σε βλέπω στην επόμενη Βουλή, οπότε θα δεις πως είναι.

Αντώνης: Κι εσύ αυτό πιστεύεις;

Ντόρα: Το πιστεύουν πολλοί ε;

Αντώνης: Δεν έχουν μείνει και πολλοί εδώ γύρω.

Ντόρα: Μοναξιές;

Αντώνης: Ένας πολεμιστής, αργά ή γρήγορα, μένει πάντα μόνος του.

Ντόρα: Έτσι μου έλεγε και ο μπαμπάς.

Αντώνης: Αφού να φανταστείς κάποιοι μου λένε να αρχίσω να παίρνω τηλέφωνα όσους έφυγαν και να τους πείσω να επιστρέψουν.

Ντόρα: Και;

Αντώνης: Μέχρι και για σένα μου έλεγαν

Ντόρα: Τι σου έλεγαν δηλαδή;

Αντώνης: Να σε πάρω τηλέφωνο να σου ζητήσω να επιστρέψεις στην _ΝΔ

Ντόρα: Αν με πήρες γι’ αυτό ξέχασέ το!

Αντώνης: Όχι βέβαια! Σιγά μην ρίξω τα μούτρα μου για να σε φέρω πίσω. Εσένα που πρόδωσες το κόμμα;

Ντόρα: Το κόμμα αυτό εσύ το είχες προδώσεις πρώτος!

Αντώνης: Ναι ε;

Ντόρα: Ναι!

Αντώνης: Μην τα θυμάσαι μωρέ τώρα αυτά. Πέρασαν

Ντόρα: Και στο κάτω κάτω, τι κοινό έχουμε εμείς; Εμείς είμαστε ένα νέο κόμμα, φρέσκο. Τι δουλειά έχουμε με εσάς τους λαϊκιστές;

Αντώνης: Αυτό λέω κι εγώ! Τι κοινό έχουμε εμείς;

Ντόρα: Άσε που εσείς τα παλιά κόμματα ευθύνεστε για την κατάσταση. Σιγά μην επιστρέψω στο σάπιο πολιτικό σύστημα.

Αντώνης: Ναι, κι εγώ δεν σε θέλω πίσω!

Ντόρα: Και σε τελική ανάλυση δεν θέλω να επιστρέψω και να βλέπω τα μούτρα σου

Αντώνης: Γιατί εγώ θέλω να βλέπω τα δικά σου; Τρία ευχέλαια έκανα από τότε που έφυγες κι ακόμα έχει κακό φενγκ σούι το κτίριο

Ντόρα: Σε έβλεπα στα σποτάκια και στο Ζάππειο και γελούσα.

Αντώνης: Κι εγώ σε έβλεπα και γελούσα πιο πολύ.

Ντόρα: Αχώνευτε!

Αντώνης: Μάγισσα

Ντόρα: Κρυόκωλε

Αντώνης: Κακίστρω

Ντόρα: Λαϊκιστή

Αντώνης: Γκαντέμω

Ντόρα: Γελοίε

Αντώνης: Γελοία

Ντόρα: Αντώνη…

Αντώνης: Ναι Ντόρα μου

Ντόρα: Θέλω να γυρίσω πίσω

Αντώνης: Μα τώρα δεν μου έλεγες ότι δεν θα γυρνούσες με τίποτα;

Ντόρα: Δεν τα εννοώ βρε χαζούλη…Ακόμα δεν μας έμαθες εμάς τις γυναίκες; Πώς να μη σου φύγει με τον Καρβέλα η άλλη;

Αντώνης: Μα με είπες γελοίο!

Ντόρα: Ε με πλήγωσες ρε Αντώνη! Και μου είπες ότι δεν με θέλεις πίσω!

Αντώνης: Ντόρα, να σου εξομολογηθώ κάτι;

Ντόρα: Ό,τι θέλεις.

Αντώνης: Δεν σε πήρα για να συλλυπηθώ! Σε πήρα για να σου ζητήσω να ξαναέρθεις πίσω, γιατί η πολυκατοικία μοιάζει με κοντέινερ σεισμόπληκτων

Ντόρα: Το ήξερα! Το περίμενα! Να σου εξομολογηθώ κι εγώ κάτι;

Αντώνης: Ό,τι θέλεις

Ντόρα: Δεν έπαψα ποτέ να σκέφτομαι την επιστροφή μου. Δεν περνάω καθόλου καλά έξω από τη βουλή…

Αντώνης: Συγγνώμη, εγώ φταίω

Ντόρα: Όχι, εγώ φταίω!

Αντώνης: Όχι, εγώ φταίω

Ντόρα: Καλά εσύ φταις.

Αντώνης: Σου υπόσχομαι ότι αν γυρίσεις θα γίνουν όλα όπως πριν

Ντόρα: Αν γίνουν όλα όπως πριν ζήτω που καήκαμε

Αντώνης: Σωστά! Θα γίνουν όλα όπως θέλεις

Ντόρα: Να ξέρεις, δεν θα γυρίσω για σένα. Για την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας θα γυρίσω!

Αντώνης: Γύρνα εσύ και δεν με νοιάζει τίποτα άλλο.

Ντόρα: Καλά, λοιπόν!

Αντώνης: Σ’ ευχαριστώ ζουζουνίτσα μου

Ντόρα: Έλα ρε παπί, σταμάτα…

Αντώνης: Σταματάω

Ντόρα: Γιατί σταματάς;

Αντώνης: Αφού μου είπες σταμάτα

Ντόρα: Τελικά όντως δεν ξέρεις να μιλάς σε μια γυναίκα!

Αντώνης: Καλά να συνεχίσω;

Ντόρα: Τώρα ξενέρωσα!

Αντώνης: Εντάξει Ντόρα! Θα τα πούμε από κοντά!

Ντόρα: Ανυπομονώ!

Αντώνης: Σε φιλώ! Τα λέμε!

Ντόρα: Αντίο Πρόεδρε!

Και κάπως έτσι γράφτηκε η ιστορία της επανασύνδεσης του Αντώνη και της Ντόρας…

3 thoughts on “Η συζήτηση του Αντώνη με την Ντόρα

  1. καπου πηρε το ματι μου οτι ο Μανος συζητα με Βενιζελο…αν ισχυει περιμενω σχολιο

    1. κι εγω το ειδα καπου, αλλά ο Μανος είπε ότι είναι μπουρδες…
      Κρίμα..μου χάλασε την αναρτηση…

  2. χαχαχαχαχαχα ερωτικο καυγαδακι
    θα πει τα ιδια και στον Καρατζαφερη και το Μανο?

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.