Τζημεροφρουροι

«Τραγικά ανόητος, γραφικός, εμπαθής, βλαμένος, αγράμματος, Γκέμπελς, λιβελογράφος, παπαγαλάκι της διαφθοράς, παπάρας».

Αυτοί είναι μόνο κάποιοι από τους κορυφαίους χαρακτηρισμούς που εισέπραξα με αφορμή το άρθρο για τον Θάνο Τζήμερο. Βλέπετε το άρθρο έγινε… best seller, «έπαιξε» σε πολλά ιστολόγια, μεταξύ αυτών και στο TVXS κι έτσι έφτασε σε άτομα τα οποία σε «κανονικές συνθήκες» θα αγνοούσαν την ύπαρξη του 2310net.

Θα είχα όλη την καλή διάθεση να απαντήσω σε όλους αυτούς που με βρίζουν ή απλά διαφωνούν μαζί μου. Όχι φυσικά επειδή πιστεύω ότι μπορώ να τους πείσω, αλλά για λόγους ευγένειας μέσα σε ένα -όσο είναι εφικτό- πνεύμα διαλόγου θα μπορούσαμε να ανταλλάξουμε απόψεις, να αντιπαρατεθούμε, ακόμα και να ξεκατινιαστούμε βρε αδερφέ, χωρίς να περιμένει κανείς ότι θα πείσει τον άλλον.

Έτσι κι αλλιώς ο σκοπός του άρθρου δεν ήταν να πείσει τους «ταλιμπαν» του Τζημερισμού (αφού σας χαλάει ο χαρακτηρισμός νεοφιλελεύθερος, ας του αποδώσουμε μια μοναδικότητα και έναν αυτοπροσδιορισμό στον πολιτικό χάρτη). Το άρθρο απευθυνόταν στους ανυποψίαστους, σε αυτούς που πιθανόν να επέλεγαν το κόμμα του, μόνο και μόνο στηριζόμενοι σε μια φενάκη, σαν αυτές που συνηθίζονται στο μάρκετινγκ, η οποία θα τους έπειθε ότι ψηφίζοντας Τζήμερο ψηφίζεις κάτι πραγματικά διαφορετικό, μοντέρνο και λυτρωτικό για την χώρα σου.

Αυτή η ανάρτηση δεν έχει κανένα αυτοκριτικό χαρακτήρα, ούτε πρόκειται για προσπάθεια εξευμενισμού των αγριεμένων οπαδών του Τζήμερου. Δεν γράφω το παρόν κείμενο για να απαντήσω σε κανέναν από τους χαρακτηρισμούς που δέχθηκα, ούτε σκοπεύω να κάνω κάτι για να αποδείξω πόσο αβάσιμοι είναι.

Κάθε άλλο! Αυτό το κείμενο που τώρα διαβάζετε είναι μια ακόμα απόδειξη του πόσο ανόητος, εμπαθής και παπάρας μπορώ να γίνω. Είναι ένας ακόμα λίβελος, μόνο που αυτή τη φορά δεν αφορά άμεσα τον Θάνο Τζήμερο, αλλά τους οπαδούς του, αυτούς που οργιάζουν πίσω από ένα laptop κάθε φορά που κάποιος θίγει την ιερή αγελάδα της πολιτικής, τον ηγέτη της Δημιουργίας! Να μου συγχωρέσετε τον προσωπικό τόνο, βλέπετε οι κατηγορίες που δέχθηκα ήταν ως επί το πλείστον προσωπικές, οπότε δικαιολογήστε την επιλογή μου να γράφω σε πρώτο πρόσωπο.

Η πρώτη επαφή που είχα με την Δημιουργία Ξανά, ήταν αρκετές εβδομάδες πριν τις εκλογές της 6ης Μαΐου. Διάβαζα ένα άρθρο στο διαδίκτυο για την μετανάστευση και τα προβλήματα στο κέντρο της Αθήνας. Στο πρώτο κιόλας σχόλιο κάποιος «αυθόρμητα» έγραφε ότι πρέπει να αναζητήσουμε νέες πολιτικές προτάσεις και δήλωνε χαρούμενος που βρήκε μια τέτοια στην Δημιουργία Ξανά. Παρέθεσε υπερσύνδεσμο (λινκ για να μας καταλαβαίνουν και όσοι τελείωσαν δημόσιο σχολείο!) με τον επίσημο ιστοχώρο της ΔΞ. Δεν είχα ξανακούσει για αυτό το κόμμα οπότε δεν μου έκανε καμία εντύπωση. Φαντάστηκα στην αρχή ότι πρόκειται για μια περιθωριακή πρόταση που θα αντικατόπτριζε πολιτικά κάποιους σαν τους Ατενίστας. Δεν πέρασαν δυο μέρες και είδα σχεδόν καρμπόν το ίδιο σχόλιο σε άλλο άρθρο με άλλο θέμα. Εκεί είναι που σκέφτηκα ότι κάποιος από αυτό το κόμμα λειτουργεί ως troll.

Όσο πλησίαζε η μέρα των εκλογών πλήθαιναν οι αναρτήσεις στο facebook από «ανυποψίαστους» φίλους που έκαναν like σε ό,τι είχε να κάνει με τον Τζήμερο και το κόμμα του. Τότε άρχισα να το παίρνω και πιο σοβαρά. Διάβασα τις θέσεις του, τον είδα σε πολλά βίντεο στο youtube και κατάλαβα αμέσως περί τίνος πρόκειται: Λύκος ντυμένος πρόβατο.

Όμως αυτό που μου έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση ήταν ο τρόπος με τον οποίο σχολίαζαν οι υποστηρικτές του άρθρα ή βίντεο που αφορούσαν στον Τζήμερο. Μεγάλος φανατισμός, ο οποίος δεν είναι από μόνος του κατακριτέος. Και οι νεοφιλελεύθεροι έχουν δικαίωμα στον φανατισμό, αλίμονο αν τον μονοπωλούσαμε εμείς οι γραφικοί! Αν τολμούσε όμως κανείς να γράψει κάτι αντίθετο με την «γραμμή Τζήμερου» έβγαιναν δυναμικά στην αντεπίθεση δεκάδες σχολιαστές έτοιμοι να κατασπαράξουν τον κάθε άπιστο, χρεώνοντας του όλα τα δεινά του «σάπιου πολιτικού συστήματος».

Όπως είπα και παραπάνω αυτό το κείμενο είναι λίβελος. Δεν θέλω να έχει κανένα είδος τεκμηρίωσης ούτε φυσικά πρόκειται για επιστημονικό κείμενο το οποίο θα πρέπει να παρέχει παραπομπές και αποδείξεις. Σε αυτό το πνεύμα θα υποστηρίξω ότι η διαδικτυακή συμπεριφορά των οπαδών του Τζήμερου δεν είναι ούτε τυχαία ούτε αυθόρμητη. Η ΔΞ παινεύεται για το γεγονός ότι έχει ως μόνο όπλο το διαδίκτυο και μέσω αυτού επικοινωνεί με τον κόσμο. Δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα κάτι τέτοιο, μόνο που το βρίσκω κομματάκι αχαριστία απέναντι στον ΣΚΑΙ, ο οποίος ασχολείται με την ΔΞ περισσότερο από όσο ασχολείται με την ανακύκλωση. Οι δημοσιογράφοι του καναλιού του Αλαφούζου διαγωνίζονται για το ποιος αγαπάει περισσότερο τον Τζήμερο, συνεπώς ας τους αναγνωρίσει κάποιος ότι συνέβαλαν κι αυτοί στην εκλογική επιτυχία του κόμματους αυτού.

Ωστόσο το διαδίκτυο αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες της προώθησης του προϊόντος ΔΞ. Για να γίνει όμως κάτι αποτελεσματικά πρέπει να γίνει οργανωμένα. Συνεπώς, είμαι βέβαιος, αν και δεν μπορώ να το αποδείξω, ότι οργανωμένα και συντεταγμένα υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι έχουν ως κύρια απασχόληση στο κόμμα να κάθονται με βάρδιες πάνω από ένα πληκτρολόγιο και να παρεμβαίνουν σχολιάζοντας σε διάφορες ιστοσελίδες ώστε αρχικά να κάνουν το κόμμα τους γνωστό και στη συνέχεια να «προπαγανδίσουν» κάποιες από τις θέσεις τους ώστε να πείσουν το αναγνωστικό κοινό. Δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό. Υποψιάζομαι ότι λίγο-πολύ τα περισσότερα κόμματα λειτουργούν κάπως έτσι. Αυτοί οι …ακούραστοι εργάτες του πληκτρολογίου είναι εκείνοι οι οποίοι αντικαθιστούν τους παραδοσιακούς αφισοκολλητές τους οποίους αρέσκεται να χλευάζει ο Τζήμερος. Ελπίζω να μην ζητήσει κανείς να προσκομίσω αποδείξεις για αυτό που υποστηρίζω γιατί πρώτον δεν έχω αποδείξεις, δεύτερον δεν μπήκα ποτέ στον κόπο να τις αναζητήσω και τρίτον αποδείξεις ζητούν τα δικαστήρια και οι εισαγγελείς. Οπότε ας μην βιαστεί κανείς να πάρει τον ρόλο του εισαγγελέα!

Τώρα που το ξανασκέφτομαι, ορισμένα από τα σχόλια τα οποία αναρτώνται από υποστηρικτές του Τζήμερου μπορούν κάλλιστα να λειτουργήσουν ως απόδειξη της θέσης μου ότι είναι στημένοι. Όποιος δεν με πιστεύει ας ρίξει μια ματιά στο πρώτο χρονικά σχόλιο που αναρτήθηκε στο σχετικό άρθρο. Άλλα επειδή βαριέστε να αλλάξετε καρτέλα σας το παραθέτω:

 «Δεν γνώριζα ότι υπήρχε ένα τόσο γαμάτο κόμμα στην ελληνική πολιτική σκηνή.
Πάντως ομολογώ ότι κάποια απο αυτά που ευαγγελίζεται το “δημιουργία, ξανά” είναι στα πλάισια εφαρμογής του ήδη υπάρχοντος νόμου και δεν αποτελούν καινοφανείς θέσει. Ψιλά γράμματα ια πει κανένας, το θέμα είναι να πουλήσουμε την νεοελληνική μαγκιά μας (ουάου!). Όπως και να΄χει ευχαριστώ!
τώρα ξέρω τί θα ψηφίσω…»

Επειδή είστε αθώοι, εγώ ο διεστραμμένος, θα προσπαθήσω να σας πείσω ότι αυτό το σχόλιο είναι στημένο. Καταρχήν ο σχολιαστής δεν ήξερε ότι υπήρχε αυτό το κόμμα. Μάλλον δεν πήγε να ψηφίσει ή ψήφισε κάτι για το οποίο ήταν τόσο σίγουρος ώστε να μην κοιτάξει καν τα υπόλοιπα ψηφοδέλτια, άρα να μην μάθει ποτέ πριν την 6η του Μάη ότι υπάρχει «ένα τόσο γαμάτο κόμμα». Το έμαθε την μέρα που διάβασε το άρθρο μας!

Και αφού το έμαθε και μετάνιωσε τόσο γρήγορα για αυτό που ψήφισε, διαπίστωσε πολύ γρήγορα ότι οι προτάσεις του ΔΞ δεν είναι καινοφανείς, αλλά μπορούν να εφαρμοστούν ακόμα και στο πλαίσιο των υπαρχόντων νόμων. Με έκπληξη διαπιστώνει κανείς ότι ο συγκεκριμένος φίλος (;) του ιστολογίου μας υιοθετεί επακριβώς την επιχειρηματολογία του Τζήμερου, τον οποίο δεν γνώριζε μέχρι χτες. Τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται.

Και μια σημειολογική παρατήρηση από αυτές που μου αρέσουν: Ο φίλος αναφέρεται στο ΔΞ βάζοντάς το σε εισαγωγικά. Αλήθεια εσείς οι ψηφοφόροι της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ του ΣΥΡΙΖΑ, του ΚΚΕ, όταν γράφετε σχόλιο σε κάποιο μπλογκ ή φόρουμ γράφετε ας πούμε θα ψηφίσω «ΝΔ» ή είμαι ψηφοφόρος του «ΣΥΡΙΖΑ»; Επίσης αν κοιτάξει κανείς πιο προσεκτικά θα δει ότι ανάμεσα στις λέξεις «Δημιουργία» και «Ξανά» μεσολαβεί ένα κόμμα (,) όπως είναι και η επίσημη γραφή του κόμματος αυτού. Αλήθεια ποιος το γράφει έτσι; Ένας βασικός κανόνας της διαφήμισης λέει πως ό,τι και να λένε για σένα είναι καλό αρκεί να λένε σωστά το όνομά σου. Και μάλλον ο συντάκτης του σχολίου αυτό το ξέρει καλά και φροντίζει να γράψει σωστά το όνομα του κόμματος.

Ο ενθουσιασμός με τον οποίο κλείνει το σχόλιο του, ότι τάχα το άρθρο μας ήταν η αιτία για να ψηφίσει τον Τζήμερο, είναι μια έμμεση «απειλή» του τύπου «μην μας κράζετε γιατί μας δυναμώνετε». Δεν ψαρώνουμε παιδιά…

Τα ορθογραφικά και τυπογραφικά λάθη μάλλον έγιναν για να αναδειχθεί ο «ερασιτεχνικός» χαρακτήρας του σχολίου, για να μην καρφωθούμε δηλαδή. Εκτός κι αν έγιναν από βιασύνη καθώς ο σχολιαστής είχε να δώσει το παρόν σε πολλές ακόμα διαδικτυακές συζητήσεις στις οποίες θα υποστήριζε «αυθόρμητα» ότι μόλις πείστηκε από τα συντριπτικά επιχειρήματα του Τζήμερου.

Όμως το πρόβλημά μου δεν είναι ο συγκεκριμένος. Ακόμα κι αν τα συμπεράσματα μου είναι πέρα για πέρα λανθασμένα δεν παύει να ισχύει η διπλή αλήθεια την οποία προσπαθώ με τούτον εδώ τον γκεμπελικό, παπαρολίβελο να αναδείξω: Αφενός ότι οι Τζημεροφρουροί είναι πιο φανατισμένοι και από τις θεούσες που έβγαιναν στους δρόμους στις λαοσυνάξεις του Χριστόδουλου και αφετέρου ότι λειτουργούν οργανωμένα και συντεταγμένα, σχεδόν σαν να υπάρχει ένας υπερυπολογιστής ο οποίος εντοπίζει και απαντά αυτόματα σε ό,τι έχει σχέση με τον Τζήμερο.

Μάλιστα οι Τζημεροφρουροί χτυπάνε στο ψαχνό. Σχεδόν κανείς τους δεν απαντά σε πολιτικό επίπεδο ούτε παραθέτει κάποιο επιχείρημα. Εξαπολύουν κατάρες και βρισιές σε όποιον βρεθεί στο δρόμο τους. Θα σε χαρακτηρίσουν για παράδειγμα Γκέμπελς και προπαγανδιστή που με αστήρικτα επιχειρήματα προσπαθείς να βλάψεις την μοναδική φωνή ελπίδας γιατί κι εσύ είσαι μέρος του συστήματος, προνομιούχος ή έμμισθος παπαγάλος κάποιου κόμματος που εμποδίζει την κοινωνική αλλαγή γιατί έχει προσωπικά συμφέροντα. Την ίδια στιγμή θα υποστηρίξουν έναν άνθρωπο ο οποίος με απίστευτα γκεμπελίστικο τρόπο φροντίζει να επαναλαμβάνει τα δικά του αστήρικτα επιχειρήματα ενισχυμένα με μπόλικο άρωμα συλλογικής ευθύνης. Για παράδειγμα αν γράψεις ότι ο Τζήμερος είναι νεοφιλελεύθερος είσαι Γκέμπελς. Αν πει ο Τζήμερος, όπως επανειλημμένα το κάνει,  ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι άχρηστοι και οι συνδικαλιστές λαμόγια και κλέφτες είναι ήρωας που λέει αλήθειες.

Ασφαλώς και δεν είναι όλοι οι Τζημεροφρουροί έτσι. Υπάρχουν άνθρωποι με τους οποίους μπορείς να συζητήσεις, άνθρωποι οι οποίοι δεν είναι προγραμματισμένα ρομπότ, αλλά απλά έχουν μια ριζικά αντίθετη ιδεολογία την οποία καλά κάνουν και υπερασπίζονται με θέρμη. Με αυτούς δεν έχω πρόβλημα. Άλλωστε μεταξύ αυτών υπάρχουν και κάποιοι που τον υποστηρίζουν από άγνοια, απλά και μόνο επειδή τους φάνηκε συμπαθής. Στους υπόλοιπους όμως, τους μουτζαχεντίν του Τζημερισμού, που όμοιούς τους δεν είχε ούτε το ΠΑΣΟΚ επί Ανδρέα, έχω να πω το εξής: Σας πήραμε είδηση…

Advertisements

20 thoughts on “Τζημεροφρουροι

  1. Εντάξει ρε παρεξηγιάρη, συγγνώμη που σε είπα αγράμματο! Αν όμως είσαι κιμπάρης παοκτσής να παραδεχτείς ότι δεν ήξερες τι θα πει τιμητής, εντάξει;

    Αρκετά καλά τα λες, άσχετα που διαφωνώ με τα περισσότερα. Πάντως, το πρόβλημά μας (ολωνών) δεν είναι ούτε θα είναι ποτέ ο Τζήμερος. Εσείς οι κομμουνιστές έχετε μια ταμπελολαγνεία που δεν υποφέρεται και χάνετε τη μπάλα πριν ακόμα τη φουσκώσετε. ‘Ασε ρε τα νεοφιλελεύθερος και παλαιοκομμουνιστής και κοίτα τι σκατά θα τρώμε σε δυο τρεις μήνες! Εκτός αν εσύ δεν είσαι σαν τους εργάτες του πληκτρολογίου τζημεροφρουρούς που (ορθώς) φτύνεις, αλλά καλλιεργείς την γη, ζεις από τον ιδρώτα σου που δεν μυρίζει Axe, και δεν έχεις τζι-πι-ες στο γάιδαρο.

    1. Σχετικά με την λέξη «τιμητής» , μια και το έθεσες.
      Έτυχε να διαβάσω και το προηγούμενο σου σχόλιο όπου στη βάση ότι ο 2310 δεν ξέρει τι σημαίνει η λέξη και την χρησιμοποιεί εσφαλμένα τον βγάζεις αγράμματο.

      Κατ εσένα η λέξη σημαίνει «επικριτής» λες.
      Εγώ την λέξη τιμητής την ξέρω σαν ιστορικά προερχόμενη από αντίστοιχο κρατικό θεσμό που υπήρχε στο αρχαίο ρωμαἰκό κράτος (censor) . Μία από τις υποχρεώσεις του censor – τιμητή υποτίθεται ήταν ότι ήταν υπεύθυνος για να διατηρούνται τα ήθη της κοινωνίας σε ένα άλφα επίπεδο, για να το πω χοντρά χοντρά . Εξ ου λοιπόν και η σημερινή χρήση της λέξης, που εγώ τουλάχιστον αν υποθέσουμε ότι έχει κάποια νοηματική σχέση με τον αρχαίο θεσμό, θα την έλεγα συνώνυμη του «θεματοφύλακα».
      Οπότε πιο κοντά στον «υπέρμαχο» (χωρίς να ταυτίζεται μάλλον) και σίγουρα όχι επικριτής.

      t

    2. Αρχικά να ξέρεις ότι το γεγονός ότι σου απαντάω, αντίθετα με άλλους τους οποιους αγνόησα ή ειρωνεύτηκα, διότι -παρά τον προσωπικό χαρακτηρισμό που μου προσήψες (ελπίζω να το έγραψα σωστά)- βρίσκω ότι τα σχόλια σου (παρά το γεγονός ότι διαφωνώ πλήρως με το περιεχόμενό τους) έχουν κάτι το πολιτικό το οποίο μπορούμε να συζητήσουμε.
      Καταρχήν με κατηγορείς ότι βάζω ταμπέλες επικαλούμενος αυτό που κάνουμε «εμείς οι κομμουνιστές». Λιγουλάκι ταμπέλά δεν είναι κι αυτό; Το ξεπερνάω…
      Ας δούμε τι θα τρώμε σε δύο-τρεις μήνες. Όμως πριν απο αυτό ας δούμε τι τρώμε τώρα. Τρώμε σκατά! Όλοι! Κι όταν λέω όλοι, δεν εννοώ όλοι. Εγώ προσωπικά τρώω σκατά. Και μιας και μιλάμε σε προσωπικό τόνο και αφού αναρωτιέσαι αν εργάζομαι, απο σήμερα είμαι και ουσιαστικά και τυπικά άνεργος. Την ίδια ώρα κάποιοι συνεχίζουν να ζουν στον πλούτο, να φοροαπαλασσονται, να πνίγονται στα εκατομμύρια και τα δισεκατομμύρια και να αγχώνονται μήπως οι ήδη θετικοί ισολογισμοί τους είναι λιγότερο θετικοί στο τέλος της χρονιάς. Αν δηλαδή κερδίσουν λιγότερα εκατομμύρια σε σύγκριση με πέρυσι. Την ίδια ώρα εγώ και άλλα εκατομμύρια άνθρωποι καλούμαστε να ζήσουμε με όλο και λιγότερα και μας λένε ότι το ψωμί και το γάλα μας δεν ήταν δικό μας αλλά δανεικό. Μας λένε επίσης ότι δεν πρέπει να μιλάμε καν για όλα αυτά, δεν πρέπει να διαδηλώνουμε και να φωνάζουμε γιατί είμαστε γραφικοί και τρομάζουμε τους τουρίστες και τις αγορές.
      Αυτά τα σκατά τρώμε λοιπόν τώρα. Και τα ίδια και χειρότερα θα τρώμε σε 2-3 μήνες και ίσως να τα τρώμε για πολλά ακόμα χρόνια. Και επίσης δεν είμαι τόσο αθώος να πιστέψω ότι αυτά όλα έγιναν απο ένα κακό και σπάταλο κράτος, ούτε απο συνδικαλιστές λαμόγια. Δεν λέω ότι δεν ισχύουν όλα αυτά, αλλά δεν είναι αυτή η αιτία του κακού. Άλλωστε πλούσιοι και φτωχοί υπάρχουν και σε άλλες χώρες στις οποίες η δημόσια διοίκηση είναι πιο «ορθολογική».
      Με απλά λόγια όσοι υποστηρίζουν ότι το δικαιώμα κάποιου να κερδοσκοπεί στην δική μου καμπούρα είναι ιερό κι έτσι πρέπει τα πάντα να λειτουργούν ώστε να διευκολύνεται αυτή η κερδοσκοπία, με την ταυτόχρονη απόδοση των πάντων στην «αγία ελεύθερη αγορά» είναι (νεο)φιλελευθεροι. (Ασφαλώς το πράγμα είναι πιο σύνθετο αλλά δεν θα κάτσω να το αναλύσω εδώ). Συνεπώς τις ταμπέλες δεν τις βάζω εγώ. Υπάρχουν. Και δεν είναι κακό να υπάρχουν. Άλλωστε αν δεν υπήρχαν οι ταμπέλες δεν θα ξέραμε αν πηγαίνουμε στην σωστή κατεύθυνση…

      1. Η πρώτη πρόταση δεν πολυβγάζει νόημα. Κάτι τέτοια βλέπεις και με το δίκιο σου θα με λες και αγράμματο…

        1. Προφανώς δεν είσαι αγράμματος, αλλά δίνεις την εντύπωση ότι βιάζεσαι να βγάλεις τα συμπεράσματα που θέλεις.
          Κοίτα, όσο οραματίζεσαι κάποιο τελείως άλλο πολίτευμα και οικονομικό σύστημα, μάταια προσπαθούμε να συνθέσουμε απόψεις. Εμένα (και τον Τζήμερο μάλλον) με ενδιαφέρει πώς να κάνουμε αυτό εδώ λίγο καλύτερο. Εσένα σε νοιάζει πώς θα το ρημάξουμε μια ώρα αρχύτερα για να πάμε στο άλλο. Δικαίωμά σου (και μάλιστα σεβαστό στο καθ’ ημάς σύστημα), αλλά βρίσκεις να υπάρχει χώρος για συνεννόηση; Δεν είναι σαν να μου λες να συνεννοηθώ με τον Άνθιμο χωρίς να πιστεύω στο θεό του;

  2. Αγαπητέ 2310, ο Τζημερισμός έχει πάρει επικίνδυνες διαστάσεις!
    Αρκετές φορές αναδημοσιεύονται κείμενα μου στο capital.gr (δεν είμαι καπιταλόμουτρο,, απλά κάποιο μέλος εκείνου του site φαίνεται είναι… fan μου!)
    Τη μέρα λοιπόν που αναδημοσειύτηκε ένα κείμενο για τον Τζήμερο, κατε΄βηκε εντός λίγων ωρών ως υβριστικό.
    Ενώ άλλα κείμενά μου που περιείχαν και χειρότερους χαρακτηρισμούς για άλλους (π.χ. ηγέτες ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, Εκκλησία, ΣΕΒ) δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα με τους χαρακτηρισμούς…

    Ο Τζήμερος έχει απλώσει τα πλοκάμια του παντού.
    Και δεν ισχύει ότι είναι διαδικτυακό κόμμα.
    Είναι πεντακάθαρα τηλεοπτικό.
    Πρώτη φορά τον είδα τον τζιτζιφιόγκο σε προσωπική συνέντευξη-αγιογραφία στον Καμπουράκη αρκετούς μήνες πριν.
    Έκτοτε χάθηκε και επανεμφανίστηκε με προσωπικές συνεντέυξεις συνήθως στο ΣΚΑΙ (αχ αυτός ο Μπογδάνος!) αλλά και στο MEGA τις παραμονές των εκλογών. όπου οι γλώσσες των παρουσιαστών τον έγλειφαν πατόκορφα απ το βαψομαλλί του ως τη βρωμερή του πατούσα.
    Προνομιακές ερωτησούλες, δημιουργία συμπαθούς προφίλ, και αναπαραγωγή του μότο «πολιτική χωρίς πολιτικούς».
    Την ίδια ώρα η εξωκοινοβουλευτική ΑΝΤΑΡΣΥΑ δεν είχε ουτε μία πρόσκληση σε κανενα καναλι, ασχετως αν ηταν κομμα που ειχε πραγματικη εκπροσωπηση και στο Δημο Αθηναιων αλλα και με το 1-1,5% στις προηγουμενες εκλογες.
    Και φυσικά ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ να αντιμετωπίζουν καθημερινά το δάχτυλο των τηλε-εισαγγελέων με το οποίο προτεταγμένο τούς εγκαλούν συνεχώς «πού θα βρεις τα λεφτά, ρε, από Δευτέρα;;;»

    1. ναι το ειχα δει στον ευρυτανα. Το είχα στο μυαλό μου όταν έγραφα, αλλά επίτηδες δεν εβαλα λινκ για να γίνω όσο το δυνατόν πιο λιβελογραφος.

      Κοιτα, θέλω να γράφεις σε 15 μπλογκ τη μερα πόσο γαμάτο είναι το 2310νετ και να ποστάρεις σε φεησμπουκ και τουιτερ τουλάχιστον 3 άρθρα τη μέρα.
      Μπορώ να σου δίνω 3 ευρώ το μήνα. Τα δέχεσαι ή να πάρω κανέναν απο το μπαγκλαντές με το νέο αναπτυξιακό πρόγραμμα του Τζήμερου;

  3. χαρά στο κουράγιο σου 231! για κάτι τέτοιους δεν θα έβαζα στην παραμικρή πίεση τους τένοντες των δαχτύλων μου, αλλά έσπαγα το κεφάλι μου να βρω από το στυλ των σχολίων, που τα είχα ξαναδεί, και λοιπόν: http://evritanas.wordpress.com/2012/05/09/tzimeros/
    λοιπόν ένα μικρό highlight:
    -«Φίλε μου, μπράβο σου για την πολύ καλή συλλογή που έκανες. Μόλις με έπεισες ότι έκανα πολύ καλά που τον ψήφισα. Και θα το ξανακάνω τον Ιούνιο απ’ότι φαίνεται. Και πάλι ευχαριστώ!»
    -«Φίλε Βασίλη, 100% μαζί σου, και εγώ τον ψήφισα και θα τον ξαναψηφίσω. Αν και διαφωνώ με τον αρθρογράφο, πολύ καλή δουλειά για την συλλογή δεδομένων. Nice work!»
    -«Και γω!! τον ξανα φηφίζω ξανά και ξανά και ξανά!! Πάμε γερά Τζήμερε! Αν και πολλοί θέλουν να μας “φάνε”… δε φοβόμαστε!!»
    -«ΤΖΗΜΕΡΩΝΕΙ μια άλλη μέρα!! Τον ψήφισα! και θα το ξανακάνω!!! ειναι καιρος η Ελλάδα να πάει Μπροστα!! ουτε ΔΕΞΙΑ ούτε ΑΡΙΣΤΕΡΑ! ΜΠΡΟΣΤΑ … Η Δημιουργία Ξανά τον Ιουνίου θα είναι στη ΒΟΥΛΗ!»
    -«Μάλλον περισσότερο αρεστός γίνεται ο Τζήμερος παρά αντιπαθητικός με αυτά που παραθέτεις.»
    -«epiteloys enas anthrwpos poy ta leei exw apo ta dontia k POLITIKA ORTHOS syntassomai» (σσ. τα γκρήκλις φαίνονται πιο ρεαλιστικά!!!)
    και το κ-ο-ρ-υ-φ-α-ί-ο:
    -«Σωστός ο Τζήμερος. Αυτά που λέει είναι η κοινή λογική.»

    δεν ξέρω τι σόι διαφημιστής είναι ο Τζήμερος, αλλά τα Τζημερομπότ δεν θα μπορούσαν ούτε χρωμοσαμπουάν να διαφημίσουν. Α ρε Τζήμερε, τζάμπα λεφτά χαράμισες!

    1. Είχα δει κάποια απο αυτά. Πράγματι οι Τζημεροφρουροι σαν διαφημιστές δεν λένε και πολλά. Πάντως θα ήθελα να μάθω ποιές διαφημίσεις έχει σχεδιάσει ο ίδιος ο Τζήμερος. Έτσι απο περιέργεια…

      1. ωχ, τώρα μου έδωσες ερέθισμα! λοιπόν, από το προσωπικό βιογραφικό του κ.Τζήμερου:»…το 1996 δημιούργησα τη δική μου εταιρεία επικοινωνίας, τη REVERSE, εκφράζοντας με το όνομά της αλλά και με την επιχειρηματική μου πορεία την αντίθεσή μου στον τρόπο με τον οποίο “λειτουργεί” ο χώρος της διαφήμισης.»

        και τα δείγματα δουλειάς:http://www.reverse.gr/04.television/bodyline/04.a.television.bodyline.html

        πράγματι, πάει κόντρα ο κ.Τζήμερος στον τρόπο λειτουργίας του χώρου της διαφήμισης. Κράτα γερά Θανο, δώσε τσόντα στον λαό!!!!!! (και κανα iPad στα μποτ σου, κρίμα είναι τα παιδιά)

        1. Σταύρο, άλλο είναι το πώς λειτουργεί η διαφήμιση και άλλο το πώς λειτουργεί ο χώρος της διαφήμισης. Άλλο π@τσες κι άλλο βούρτσες.

          Μουτζαχεντίν Τζημερανί

          1. δεν σε καταλαβαίνω κύριε Μουτζαχεντίν, ο ενθουσιασμός μου ήταν ειλικρινής. Δεν ήξερα άλλωστε πως υπάρχει τόσο γαμάτος πολιτικός. Τώρα βρήκα τι θα ψηφίζω στις επόμενες εκλογές!! 😛

            1. και για μιλησω και λίγο σοβαρά, λές πως άλλο το πώς λειτουργεί ο χώρος της διαφημησης και άλλο το αποτέλεσμα της. Ο ίδιος κάνει την αναφορά στο βιογραφικό του πως αντιτίθεται στον τρόπο λειτουργίας του χώρου της διαφήμησης. Αν δεν αναφέρεται στο τελικό του προιόν, τότε γιατί να μας νοίαξει πχ το πως συνεργάζεται με τους πελάτες του. Προφανώς θέλει να χτίσει το προφίλ του ανθρώπου που πάει κόντρα και στον τρόπο λειτουργίας της πολιτικής, όπως και στον επαγγελματικό του βίο. Είναι αποσυνδεμένο όμως το αποτέλεσμα της πολιτικής από τον τρόπο λειτουργίας της; μάλλον όχι, το ίδιο ισχυρίζεται και ο ίδιος. Συνεπώς, θα συμπεράνω πως και μια σειρά σεξιστικών σποτ είναι καθρέπτης του τρόπου λειτουργίας του χώρου του.

              Για να κλείσω με τον κ.Τζήμερο, η είσοδος τους στη πολιτική με όρους μάρκετινγκ, και όχι με όρους ιδεολογικής τοποθέτησης αποτελεί έναν αισχρό εκχυδαισμό. Η επίκληση του στο συλλογικό φαντασιακό («κοινή λογική», «αυτονόητο») , εκτός από ένα φτηνό μαρκετινίστικο τρικ, αποτελεί και μια επικίνδυνη γενίκευση («είμαστε όλοι έλληνες» λένε οι εθνικιστές). Στην πολιτική όμως δεν υπάρχει κοινή λογική, αυτονόητα και φυσικά όλοι οι έλληνες δεν έχουμε κοινά συμφέρα, αλλά υπάρχουν σαφώς ορισμένα και αλληλοσυγκρουόμενα ταξικα συμφέροντα. Για να μην μπλέκουμε λοιπόν τις βούρτσες με τις π@τσες όπως λες,ας μην μπλέξουμε το μάρκετινγκ με την πολιτική.

              1. Με μπέρδεψες Σταύρο. Μήπως έχεις πρόχειρη καμιά λίστα των επαγγελμάτων που επιτρέπεται να έχει κάποιος προκειμένου να του αναγνωρίσεις το δικαίωμα να ασχολείται με την πολιτική;

              2. ΧΠ Ποτέ δεν έκανα τον δικαστή για να κρίνω ποιοι είναι οι «άξιοι» για να μπούν στην πολιτική και ποιοι όχι. όλοι κάπως βγάζουμε το ψωμί μας και αυτό είναι θεμιτό. Αυτό που κρίνω είναι η χρησιμοποίηση των πιο χυδαίων τακτικών μάρκετιγκ στον χώρο της πολιτικής με σκοπό την εξαπάτηση και την χειραγώγιση. Στην δεύτερη παράγραφο το εξήγησα, θα ήθελα να πιστέυω, με αρκετή σαφήνεια. Και για να αντιστρέψω την ερώτηση σου, ο Τζήμερος τι γνώμη θα είχε για έναν συνδικαλιστή πολιτευτή;; ή δημόσιο υπάλληλο;; αλλού αυτά λοιπόν. Και πραγματικά , έχω την απορία, επί της ουσίας έχεις να πεις κάτι, εκτός από να απαντάς στα σχόλια επι προσωπικού;; ρητορική ερώτηση…

  4. Μεσα εισαι γενικα. υπαρχουν ανθρωποι που κανουν επι πληρωμη αυτη τη δουλεια. Οπως υπαρχουν αλλοι που επι πληρωμη κανουν παρεμβασεις και διασπειρουν βρωμιες για διαφορα ζητηματα. Κατι αντιστοιχο -σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο – εγινε και σε αλλο μπλογκ που εκανε κριτικη στο ΔΞ.
    Χωρις να αγνοησουμε τους ανοητους ή τους αργοσχολους.

    Ή δες τι γινεται στο youtube απο τους φασιστες οπαδους της ΧΑ ή τι γινοταν παλιοτερα με τα καζακο-τρολ (αν τολμαγες να ανεβασεις μιση αναρτηση που να λεει κατι επικριτικο για τον Καζακη)..

    Εμμισθοι ή οχι, απο καποιους χωρους γινεται οργανωμενα.
    : ]]]

    1. 1.Σε ποιο μπλογκ αναφέρεσαι;
      2. Οι ΔΞίτες δεν είναι αργόσχολοι, είναι εργατικοί και αυτοδημιούργητοι..
      3. Όντως με τους Χρυσαυγίτες το έχω παρατηρήσει. Με τον Καζάκη δεν ασχολήθηκα ποτέ ιδιαίτερα, και ποτέ δεν κατάλαβα την μανία που είχε πιάσει πολύ κόσμο πριν 2 χρόνια και τον έβλεπαν σχεδόν σαν γκουρού.
      4. Manny ήρθε η ώρα να αποκαλύψουμε ότι κι εσύ πληρώνεσαι για να σχολιάζεις στο 2310νετ…Ας μην κρυβόμαστε άλλο…

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.