Ο διάλογος Κασιδιάρη-Δένδια στο chat του facebook

Την τιτανομαχία των φαλακρών αγοριών στο twitter την έχετε διαβάσει. Αν όχι πατήστε εδώ και εδώ. Αυτό που ακολούθησε στο chat του facebook δεν το έχετε διαβάσει. Το βρήκαμε και σας το παρουσιάζουμε:

 

Κασιδιάρης: Κύριε Δένδια είστε Μασόνος

 

Δένδιας: Όχι δεν είμαι

 

Κ.: Είσαι και φαίνεσαι

 

Δ.: Δεν είμαι δεν είμαι δεν είμαι

 

Κ.: Είσαι τέκτονας

 

Δ.: Όχι, δεν είμαι τέκτονας. Είμαι αρχιτέκτονας της αλλαγής της πόλης

 

Κ.: Άρα είσαι τέκτονας

 

Δ.: Είπα ότι δεν είμαι

 

Κ.: Είπες ότι είσαι αρχί-τέκτονας, άρα είσαι τέκτονας

 

Δ.: Ναι, είμαι τέκτονας, αλλά αρχίτεκτονας

 

Κ.: Άρα δεν είσαι μασόνος, είσαι αρχίμασονος.

 

Δ.: Καθρεφτάκι

 

Κ.: Διπλό καθρεφτάκι

 

Δ.: Τριπλό καθρεφτάκι

 

Κ.: Δεν υπάρχει τριπλό καθρεφτάκι

 

Δ.: Δηλαδή έχασα;

 

Κ.: Ναι

 

Δ.: Ε, τότε εσείς είστε ναζιστική συμμορία

 

Κ: Όχι και συμμορία, κόμμα είμαστε

 

Δ.: Άρα είστε ναζιστές

 

Κ.: Ναι, αλλά είμαστε κόμμα

 

Δ.: Ναι, αλλά είστε ναζιστές

 

Κ.: Όποιος το λέει είναι

 

Δ.: Καθρεφτάκι

 

Κ.: Διπλό καθρεφτάκι

 

Δ.: Τριπλό καθρ…όχι ρε γαμώτο πάλι έχασα….

 

2 thoughts on “Ο διάλογος Κασιδιάρη-Δένδια στο chat του facebook

  1. γνωρίζει κανείς τι θέλουν να πουν οι …ποιητές με τα «καθρεφτάκια», μονά ,διπλά, τριπλά κλπ

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.