Ψηφίζω Χρυσή Αυγή γιατί…

xrisiavgi_athenspress.gr_Σε κάθε δημοσκόπηση η Χρυσή Αυγή εμφανίζεται με ιδιαιτέρως αυξημένα ποσοστά. Ποιος είναι ο κόσμος που ψηφίζει Χρυσή Αυγή και γιατί;

Ψηφίζω Χρυσή Αυγή διότι:

  1. είμαι εθνικιστής/ λατρεύω τους Γερμανούς/ είμαι πατριώτης
  2. έξω οι ξένοι/ έξω οι ξένοι που δεν είναι μπράβοι/ έξω οι φτωχοί ξένοι
  3. ο Χίτλερ δεν έχει κριθεί από την Ιστορία/ ο Χίτλερ ήταν φιλέλληνας/ ο Χίτλερ ήταν μεγάλη προσωπικότητα
  4. είμαι χριστιανός/ είμαι δωδεκαθεϊστής/ είμαι απόγονος του θεού Πάνα
  5. είμαι Αίληνας/ είμαι Έλλοινας/ είμαι Ellhnac
  6. θα ξεβρωμίσει ο τόπος/ θα γεμίσει ο τόπος αίματα/ έματα πως είσαι μάγκας
  7. οι κουμμουνισταί είναι άθεοι/ οι κουμμουνισταί θέλουν να μας πάρουν τα σπίτια/ οι κουμμουνισταί είναι προδότες
  8. μας ψεκάζουν/ έχουμε κρυμμένα υπερόπλα στο κέντρο της γης/ οι πιλότοι μας γαμάνε
  9. δεν ανέχομαι να ζουν οι Έλληνες στη φτώχια/ οι Έλληνες πρέπει να ζήσουν με μεροκάματα 15 €/ οι εφοπλιστές μας είναι πατριώτες και πρέπει να απαλλαγούν από τους φόρους.
  10. οι γερμανοί ναζί δεν κατέστρεψαν την Ελλάδα/ οι γερμανοί ναζί ήρθαν σαν φίλοι/ οι έλληνες συνεργάτες τους ήταν ήρωες
  11. όλοι οι άλλοι είναι εβραίοι/ οι εβραίοι θέλουν να μας εξαφανίσουν
  12. το ολοκαύτωμα δεν έγινε ποτέ/ καλώς έγινε το ολοκαύτωμα
  13. καταδικάζω τη βία από όπου κι αν προέρχεται/ με τη βία θα διώξουμε τους αλλοδαπούς/ τα τάγματα εφόδου μας είναι ειρηνικά
  14. είμαι νεοναζί/ δεν είμαι νεοναζί/ είμαι παλιοναζί
  15. είμαι αντισυστημικός/ η κυβέρνηση αντιγράφει τις μεθόδους μας/ κρύβομαι πίσω από τα ΜΑΤ/ τα δικαστήρια μας αθωώνουν γιατί δεν υπάρχουν στοιχεία
  16. ο Κασιδιάρης είναι παίδαρος/ ο Κασιδιάρης είναι μάγκας/ ο Κασιδιάρης ως σωστός έλληνας οικογενειάρχης παντρεύεται τη Βούλα
  17. οι αρχαίοι έλληνες δίδαξαν πολιτισμό/ ο Πλούταρχος είναι μεγάλος καλλιτέχνης/ ο Γαϊτάνος είναι άνθρωπος του πνεύματος
  18. γιατί δίνει τρόφιμα μόνο σε έλληνες/ γιατί δίνει αίμα μόνο για έλληνες/ γιατί ετοιμάζει κρεμάλες μόνο για έλληνες
  19. ο Αντετονκούμπο είναι χιμπατζής/ ο Μιχαλολιάκος είναι Άριος/ μπορεί να μοιάζουμε με πίθηκους αλλά είμαστε ελληνόψυχοι
  20. μια χούντα μας χρειάζεται/ δεν είμαι φασίστας/ είμαι φασίστας/ μπερδεύτηκα… 
15 thoughts on “Ψηφίζω Χρυσή Αυγή γιατί…

  1. τους έτσουξε τους αμορφωτους στο πάτο της κοινωνίας…τους μπράβους των ξενυχτάδικων και τα πουτανάκια των εφοπλιστών…μπηκαν μεσα και αφησαν την ευκοίλια τους…τα χεσμένα της Χρυσής Αυγής…αντε ψοφάτε ρε αχρηστα

  2. Πω πω λύσσα που βγάλανε μόλις κοιτάχτηκαν στον καθρεφτη.

  3. 10 λόγοι για τους οποίους ψηφίζω Σύριζα/Ανταρσία:
    1. Είμαι πισωγλέντης/με πηδούσε ο πατέρας μου όταν ήμουν μικρός/είμαι πισωγλέντης.
    2. Θα με βολέψει ο Τσίπρας στο Δημόσιο/ θα πάρω τα δικά σας χωρίς να δουλεύω/ ΘΑ.
    3. Είμαι αναρχοκουμούνι/ μ’αρέσουν οι εμφύλιοι/ είμαι βουλγαροαπόβρασμα.
    4. Ο Τσίπρας είναι παίδαρος και τον έχει μεγάλο, μου τον βάζει κάθε μέρα, ξέρω εγώ.
    5. Πρέπει να αφανιστούν οι Έλληνες/ είμαι προδότης/ είμαι αλβανός.
    6. Με βιάζαν ΕΝΤΑΤΙΚΑ στο στρατό/ με βιάζαν πολύ εντατικά στο στρατό/ με βιάζαν και στις εξόδους.
    7. Ο μπαμπάκας μου μου το είπε/ είμαι αδερφούλα/ κρύβομαι πίσω από κουκούλες και αλβανάκια.
    8. Είμαι εγώ/ θα σας στείλω όλους στα κολχόζ/ θα σας σφάζω με κονσερβοκούτια.
    9. Νομίζω ότι δεν είμαι χιμπατζής αλλά είμαι. Ρωτήστε και τη μάνα μου.
    10. Είμαι ανθέλληνας βρωμιάρης άπλυτος μαλάκας άνεργος γαμημένος πίθηκος απόβρασμα της κοινωνίας.

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΑ!!!
    ΧΑΧΑ
    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

  4. Είστε κωλομαλακισμένα άπλυτα κομμούνια.. Να ήσασταν άνθρωποι να το συζητούσαμε το θέμα. Τώρα κάντε μας πιπόνια που γουστάρετε!

    1. ΕΛΑ ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΕ ΑΣΕ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΤΡΕΧΑ.

      Ο ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΚΙ Ο ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ ΣΕ ΨΑΧΝΟΥΝΕ.

      ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ.

      ΟΙ ΦΟΡΟΑΠΑΛΛΑΓΕΣ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ.

      ΧΑΧΑ

      ΓΕΙΑ ΣΑΣ

      1. ρε μαλάκα ακόμα βρωμάς.. πλύσου είπαμε και μετά γλύψε τα αρχίδια του φασιστοαναρχικού τσιπράκου.. με το πουλι στο χέρι θα μείνετε πάλι…
        ΧΑΧΑ
        ΣΚΑΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΑΣ
        ΓΕΙΑ ΣΑΣ

        1. ΠΛΥΜΕΝΟ

          ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝΕ ΟΙ ΔΥΟ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΕΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙ Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ. ΟΧΙ ΓΙΑ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ.

          ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟΝ ΔΙΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΡΩΗΝ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ ΤΙΜΑΤΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ.

          ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ.

          ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΑ!!!

          ΧΑΧΑ

          ΓΕΙΑ ΣΑΣ

  5. Ρε άπλυτα θέλετε πολυ βρωμοξυλο για να ισιωσετε…

    1. Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΠΛΥΜΕΝΟ ΤΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΝΕΙ ΣΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.

      ΧΑΧΑ

      ΓΕΙΑ ΣΑΣ

  6. 19.ο Αντετονκούμπο είναι king kong αλλά ο Μιχαλολιάκος είναι ΆΓριος/ μπορεί να
    μοιάζουμε με πίθηκους αλλά σε αντίθεση με αυτούς είμαστε και πολύ(πολλοί)
    σκατόψυχοι ηλίθιοι ναζί παλιοναζί νεοναζί να μην ζήσετε καθόλου δεν θα με
    πειράζει.

  7. «γιατί ετοιμάζει κρεμάλες μόνο για έλληνες» χαχα ωραίος

  8. ξεχασες το σπουδαιοτερο…»ειμαι χρυση αυγη γιατι τα στεροειδη μεγαλωνουν τα πεη μας και μικραινουν το μυαλο μας»

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.