Ο διάλογος Πλεύρη-Κασιδιάρη: Όσα δεν έδειξαν οι κάμερες

Το ξεκατίνιασμα των δύο ογκόλιθων της ακροδεξιάς το είδατε. Αν όχι δείτε το εδώ.

Αυτό που δεν είδατε, αυτό που δεν έδειξε η τηλεόραση είναι ό,τι έγινε στο διαφημιστικό διάλειμμα, μετά το οποίο οι δύο άνδρες εμφανίστηκαν σαν να έχουν πάρει ηρεμιστικά για άλογα, επιδεικνύοντας τον σεβασμό τους ο ένας για τον άλλον. Μέχρι που η δράση του ηρεμιστικού ξεθύμανε και προς το τέλος πήγαν να ανάψουν και πάλι τα αίματα. Όμως πριν το ηρεμιστικό προηγήθηκε ο παρακάτω διάλογος, ο οποίος δεν καταγράφηκε ποτέ. Τον έχουμε και σας τον παρουσιάζουμε σε αποκλειστικότητα:

Π.: Τραμπούκε

Κ.: Γεροξεκούτη

Π: Αναιδέστατε

Κ: Ψευτοφασίστα

Π: Εγώ είμαι ψευτοφασίστας; Εσύ είσαι ψευτοφασίστας

Κ.: Εγώ είμαι πραγματικός φασίστας, όχι δήθεν σαν εσένα

Π.: Όταν εγώ ήμουν φασίστας εσύ ήσουν εις τους αδένες του πατρός σου. Σηκώθηκαν τα αγγούρια να χτυπήσουν τον μανάβη.

Κ.: Άντε ρε γλείψε κάναν Εβραίο

Π.: Εγώ Εβραίο; Εγώ που έχω γράψει τόσα γι’ αυτούς;

Κ.: Α, ναι καλά που μου το θύμησες. Πουλάς φασισμό για να τα κονομήσεις. Ποτέ δεν ήσουν πραγματικός φασίστας.

Π.: Αυτά να τα πεις στον αρχηγό σου, που αν δεν ήμουν εγώ θα πίστευε ότι ο Χίτλερ ήταν ζερβός οπισθοφύλαξ εις την Μπάγερν Μονάχου.

Κ.: Γεροξεκούτη

Π.: Ψευτονεοναζί

Κ.: Εγώ ψευτονεοναζί; Τόσες φωτογραφίες μου έχουν κυκλοφορήσει με τα σύμβολα των Ναζι

Π.: Άνανδρε

Κ.: Εθνικιστή του κώλου

Π.: Πάτε και χτυπάτε τους ταλαίπωρους τους λαθρομετανάστες

Κ.: Τους υπερασπίζεσαι κιόλας; Μήπως είσαι του ΣΥΡΙΖΑ;

Π.: Πάτε 5 σε έναν.

Κ.: Αφού είμαστε πολλοί

Π.: Ελάτε να τα βάλετε μαζί μου αν τολμάτε

Κ.: Γιατί θα μας κάνεις ντα;

Π.: Χτυπήσατε τον Άδωνι, σαν δεν ντρέπεστε

Κ.: Γιατί δεν έπρεπε;

Π.: Τώρα που το σκέφτομαι καλά τον κάνατε τον βλαμένο

Κ.: Να τον άκουγες παππού πως έσκουζε

Π.: Ναι, ε! Για πες

Κ.: Κρυβόταν πίσω από τα φουστάνια της γυναίκας του

Π.: Ε, τον ξεφτίλα. Καλά τον κάνατε.

Στην συζήτηση παρεμβαίνει ξαφνικά η Ιωάννα Κοντούλη των Οικολόγων:

Ι.Κ.: Καλέ μη μαλώνετε. Σήμερα είναι η μέρα του περιβάλλοντος.

Π.: Δεν αφοδεύεις εις ημάς μωρή;

Ι.Κ.: Τι είπε;

Κ.: Δεν μας χέζεις μωρή; Πες της κι άλλα Δάσκαλε

Π.: Λέω αγόρι μου.

Κ.: Γιατί δεν έρχεσαι με εμάς Δάσκαλε; Τι κάνεις εκεί με τον Καρατζαφέρη; Ξεφτιλίζεσαι

Π.: Άσε του χρωστάω μια χάρη από τότε που έκανε τον βλαμένο τον γιο μου βουλευτή.

Κ.: Εμείς πάντως Δάσκαλε σε αγαπάμε. Έχουμε διαβάσει όλα τα βιβλία σου.

Π.: Μα με υβρίζετε

Κ.: Έλα μωρέ τώρα, είπαμε εκεί μια κουβέντα από αγάπη. Μην το παίρνεις κατάκαρδα.

Π.: Ναι αλλά μου επιτίθεστε συστηματικώς

Κ.: Δεν επιτιθέμεθα εις εσένα, αλλά εις το κόμμα σου, το ΛΑΟΣ. Αλήθεια πάνσοφε γκουρού του εθνικισμού, τι δουλειά έχεις στο ΛΑΟΣ.;

Π.: Προσπαθώ να ρίξω την Βάνα Μπάρμπα

Κ.: Τα καταφέρνεις;

Π.: Με βλέπω να ξεπέφτω στην γυναίκα του Πασχάλη

Κ.: Καλά και σε εμάς μη νομίζεις δεν έχει τίποτα καλό. Τρεις είναι όλες κι όλες κι αυτές τον Καιάδα γουστάρουν

Π.: Ατυχία

Κ.: Συγγνώμη Δάσκαλε που Σε προσέβαλα.

Π.: Σε συγχωρώ αγαπητέ. Κι εγώ σου ζητώ συγγνώμη που σε είπα τραμπούκο

Κ.: Μα αυτό μου άρεσε. Ένα καλό πράγμα είπες για μένα και μου ζητάς συγγνώμη;

Π.: Την αποσύρω. Συγγνώμη που σε είπα ψευτονεοναζιστή. Είσαι αληθινός απόγονος των Ες-Ες.

Κ.: Κι εγώ σου ζητώ συγγνώμη που σε είπα ψευτοφασίστα. Είσαι ο πιο αγνός φασίστας που ξέρω.

Π.: Δηλαδή είμαι πιο φασίστας από τον Μιχαλολιάκο;

Κ.: Δάσκαλε με φέρνεις σε δύσκολη θέση. Ξέρεις πόσο αγαπώ τον Αρχηγό

Π.: Ξέρω, αλλά αν, λέμε αν, είχες να διαλέξεις ανάμεσα σε αυτόν και σε εμένα ποιος θα έλεγες ότι είναι πιο φασίστας;

Κ.: Δεν ξέρω! Μάλλον Εσύ Δάσκαλε

Π.: Το ήξερα! Σε ευχαριστώ γιε μου

Κ.: Δάσκαλε, με αποκαλείς γιο σου; Είναι τεράστια η τιμή

Π.: Τι να κάνω; Αφού ο πραγματικός γιος μου με επούλησε;

Κ.: Θες να του ρίξω δυο ψιλές να στρώσει;

Π.: Θα δυσκολευτείς. Έχει υπηρετήσει στα ΟΥΚ.

Κ.: Καλά θα πάρω μαζί μου άλλους πέντε δεν θα πάω μόνος.

Π.: Εντάξει τότε. Σου είμαι υπόχρεος.

Τέλος διαφημιστικού διαλείμματος. Επιστρέφουμε στην συζήτησή μας…